ВИДИ ЗОВНІШНЬОЇ РЕКЛАМИ
ВИДИ ЗОВНІШНЬОЇ РЕКЛАМИ
Різноманіття видів і типів зовнішньої реклами використовується для вирішення різних завдань. Незалежно від розмірів конструкції і методів розміщення, всі рекламоносії можна підрозділити на наступні функціональні групи:
покажчики — це вивіски, штендери, рекламні щити і інші рекламні конструкції, які розташовані поблизу від підприємства і допомагають споживачеві знайти його;
іміджеві конструкції — це, в першу чергу, стильні, оригінальні рекламні конструкції, розроблені строго за індивідуальним проектом — неонова реклама, дюралайт, об'ємні букви;
медіа-носії — стандартні конструкції, на яких розміщують рекламу для охоплення цільової аудиторії і просування своїх послуг і товарів.
У величезному потоці інформації, який звалюється на людину, особливо в центрі міста, важко зупинити його погляд на чому-небудь. Тому зовнішня реклама повинна володіти двома основними характеристиками:
реклама повинна «впадати в очі». Це означає, що людина, яка перебуває під постійним впливом різноманітної реклами, повинен звернути увагу саме на ваш носій;
реклама повинна бути такою, що запам'ятовується. Важливо створити образ, який людина буде носити в собі, і при щонайменшому нагадуванні буде відтворювати його. Так що дуже важливо запам'ятатися, як кажуть, запасти в душу.
Основні види зовнішньої реклами
Світлові короби є найбільш поширеним елементом міської реклами. Різноманітність форм (від найпростіших до вишукано-складні) дозволяє використовувати їх як зовнішньої, так і в інтер'єрної реклами. Вбудовані світлові елементи підвищують ефективність носіїв в темний час доби. Двосторонні світлові короби (панель-кронштейни) найбільш функціональні в зовнішній рекламі, завдяки огляду.
Об'ємні букви практично не мають обмежень у застосуванні. Це найбільш яскравий і багатофункціональний елемент рекламних носіїв. Різноманітність використовуваних матеріалів (пластик, оргскло, метал та ін ), форм і розмірів (від самих маленьких до великих дахових установок), світлових елементів, дає можливість використовувати об'ємні букви, як найбільш ефективний рекламний носій.
Неонова реклама з початку минулого століття є лідером серед рекламних носіїв. Можливість створювати вироби будь-якої конфігурації, багата колірна палітра, довговічність використання, застосування режиму світло динаміки (пусльсации), якісна передача світла — незамінні якості сучасної неонової реклами. Неон органічно і ефективно застосовується в поєднанні і іншими рекламними носіями.
Дахові установки — досить великі і об'ємні рекламні носії, розташовані на краях дахів будівель. Складаються з світлових літер або з зовнішньої підсвічуванням вони являють собою ідеальну рекламну поверхню, що привертає увагу в будь-який час доби.
Панель-кронштейн відрізняється від лайтбоксу тим, що має два рекламні поля. Зазвичай конструкція кріпиться до поверхні перпендикулярно руху транспорту і пішоходів, що значно збільшує її оглядовість з обох сторін.
Козирки і маркізи є архітектурним елементом і в той же час ідеальними носіями реклами. Виконуючи свою пряму функцію — захист від примх погоди, вони стають ще і прикрасою фасадів. Декоративно оформлені, підсвічені, різноманітних форм і розмірів, козирки надають будівлі і сучасний діловий вигляд.
Штендери — виносні складні щити — самий доступний і недорогий вид зовнішньої реклами. Сучасні матеріали, що застосовуються для їх виготовлення, дозволяють використовувати штендери в будь-яких умовах, як на вулиці, так і в приміщенні. Їх компактність, мобільність, різниця модифікацій роблять штендер незамінним первинним джерелом інформації будь-якої фірми.
Таблички можуть бути рекламними, інформаційними, офісними, дверними, настільними, фасадними, покажчиками і т. д. Варіанти виконання залежать тільки від бажання замовника і креативності дизайну. Так само практично не існує обмежень в використанні матеріалів для виготовлення — пластик, скло, оргскло, нержавіюча сталь, латунь, гравертон, анодований або шліфований алюміній, дюралюміній і т. д. Різні форми кріплення можна застосовувати, як декоративна прикраса.
Інформаційні стенди умовно поділяються на стенди з обов'язковою інформацією, та із змінною інформацією. Останні представлені різноманітними модифікаціями — з прозорими кишенями з ПВХ або оргскла різних форматів і глибини, металеві для використання магнітних тримачів або з поверхнями, що дозволяють застосовувати маркери і т. д. Ці функції можна поєднати в одному щиті, що істотно розширює сферу його використання.